Saltpetersyra

Liv i rörelse

Publicerad 2012-01-25 18:39:02 i Vardagliga livet,

Jahaja, då var ännu en dag slut. Satan vad jag har flängt runt idag.
Hade två lektioner innan jag stack ned till stationen... Och jag missade precis bussen. 15 min senare satt jag på 76:an och höll på att somna...inget vidare. Var tidig hos tandis och tur som man hade så blev man inropad tidigare än väntat också!
Tillbaka i Norrtan vid 15.30 och sprang in på Åhléns, Specsavers och H&M.

Kort och gott:
  • Spenderade 4h på bussar
  • Köpte en kalender, som skulle ha kostat 150 kr, men jag betalade 50 kr
  • Var duktig och besökte optikern
  • Hittade en skitskön skjorta som jag måste köpa!

Kommentarer

Postat av: Ireca

Publicerad 2012-01-25 19:25:34

Den där skjortan tycker jag att jag känner igen. Dock i en annan färg, undra vem som har en sån? ;)

Postat av: The supervisor

Publicerad 2012-01-26 00:17:39

Haha, nu förstår jag inte vad du menar Erica ;) Inte alls faktiskt.

För inte kan det väl tänkas att du har en sådan inte. Nej inte då, inte då ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela