Saltpetersyra

Lika fri som en skadeskjuten kråka kanske

Publicerad 2012-01-10 22:24:00 i Vardagliga livet,

Bara 5 månader kvar. Sen är jag fri!!
Nåja, så himla fri vet jag väl inte om jag blir ändå. Måste bestämma mig för vad jag vill göra i mitt liv först...

Har funderat på något lite lugnare levnadssätt, inget stress och press från jobbet.
Därför tror jag att jag skulle gilla att jobba volontärt med utsatta djur/natur utomlands eller att jobba på något räddningscenter för upphittade djur i Sverige.
Hm hm, låter inte som att det sistnämnda kan inträffa dock, låter lite väl avlägset...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela