Saltpetersyra

UF-mässa

Publicerad 2012-02-21 21:23:35 i Vardagliga livet,

Drog iväg till UF-mässan i Älvsjö. Knatade runt och pratade med lite montrar för att sedan ströva på gatorna i Norrtan ett tag innan farmor kom hem.
Gav ena "Easy Read" till farmor, och hon blev toppenglad!

Totalt så gav jag ifrån mig ca 260 kronor under dagen, vilket inte är mycket för mat och allt annat. Slutade med att jag summan av mumman kom hem med 1 tröja, 1 par skor, 3 böcker,2 "Easy Read" och 5 kollegieblock.

Taggar inför KTH i morgon. Mötesplats 11.30, 7eleven xD
Guiden Christina verkar superschysst och under bussresorna ska jag pröva min nya kompis "E.R"

Mamma glömde att köpa semlor idag, riktigt besviken blev jag... :(




Akropolis sydsida, teatern, 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela