Saltpetersyra

Taggad

Publicerad 2012-02-01 23:07:26 i Vardagliga livet,

Efter endast fem timmars sömn natten till idag så kan jag lungt säga att jag är seg just nu. Höll på att somna under miljötekniken och höll på att somna på bussen... Pluggat hemma skulle jag ha gjort också, inte har jag gjort det inte... :s

I vilket fall som helst så var jag hos optikern idag. Var helt klart dags för det! Bra service och trevlig personal! Fick till och med mina glasögon justerade utan att behöva be om det. Märkte det dock inte förnst jag kom hem, att de inte åker ned på näsan d.v.s! ;)

Är taggad! Har snurrat runt i världsaltets webb och har i några dagar återkommit till bloggen Aldrig Vila. Otroligt inspirerande och jag ska allt ta och börja jobba på min fysik!
OCH med allt annat i mitt liv! Känner att jag börjar se vart det bärs för mig här i livet. Känner att jag snart kommer att vara helt på det hundra med vad jag verkligen vill med mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela