Saltpetersyra

Super-onsdag

Publicerad 2012-02-15 19:17:43 i Vardagliga livet,

Givande dag!
Har sprungit ärenden idag, och mina axlar har blivit lättare.
Sprang först till Coop och fotade Id-kort, sprang ned till banken och beställde ett id-kort som kommer om ca 1 månad. Sedan sprang jag hem till farmor, som blev jätteglad att se mig, och så drack jag faktiskt ett glas saft, fast jag egentligen inte får (a)

Sprang till bussen och satte mig sedan med ett avsnitt av "The new girl" och har anmält mig till högskoleprovet!
Och och, mamma var superbussig och betalade hela min studenmössa (hon kände att hon lagt ut mer på Simon det senaste året än vad hon gjort på mig)! Så jäkla lycklig (trots att det är en struntsak att bli glad över) men min plånbok uppskattar handingen något enormt må jag säga! :D

Nu blire matte för hela slanten, prov att skriva i morgon i matte E! :P
Och i morgon är den officiella dagen för den dagen då jag har mina nya ögon! Det var på tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela