Saltpetersyra

Suddspån

Publicerad 2012-02-24 20:57:59 i Vardagliga livet,

Slapp skoldag idag i alla fall! :D
Fick VG på det första matteprovet i E-kursen. Så jäkla glad alltså! :D
Sedan har projektarbetet Surfa Enklare startat ett sammarbete med Webbstjärnan och samtidigt med Digidel.
Spännande att se hur utgången blir! :)

Satt på bussen hemma idag och suktade efter frysta jorgubbar, men utan pengar så är det svårt att köpa något... Drog hem och bänkade mig vid datorn. Dock så har jag inte gjort något vettigt egentligen, men jag har kollat ikapp mig på Big Brother...Vet inte varför jag kollar på det, det var mycket mer underhållande förra året :(

Taggar för plugg nu! Miljöteknik står på agendan och tyvärr räknar jag med att sitta med detta en bra bit in på natten...



Sjöstjärna, Grekland, 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela