Saltpetersyra

Skitdag

Publicerad 2012-02-16 22:03:06 i Vardagliga livet,

Inge vidare...

Pluggade rätt ordentligt igår inför matteprovet och så under skrivningen idag så ser jag hur personen bredvid mig råfuskar... Känns inget roligt då jag har gjort mitt bästa för att få så bra som möjligt på detta provet och så är det vissa som bara drar snålskjuts genom att fuska... Var sur och arg efter provet.

Tjejerna var snälla och ledsagade mig från optikern då jag lämnat in mina glasögon och under projektet hann vi faktiskt göra en hel del, trots att vi ändå har hur mycket som helst att göra...

Drog ner på stan och köpte en svart liten väska för endast 99 kronor och drog sedan iväg till optikern för att höra mig för om varför de inte hört av sig till mig under de timmarna som gått, och det visade sig "att nej, de hade inte hunnit" att fixa mina glasögon.
Tidigare hade jag fått höra att det skulle ta allt från 1 timme upp till 4, men för mig tog det 5½ timme + över natten. Jag lämnade optikern arg och ledsen och även fast det är en så obetydlig sak så rann tårarna från optikern till busstationen och även på bussen och från busshållplatsen till min ytterdörr...

En positiv grej trots allt är att vi i Surfa Enklare har lyckats vinna en tårta till klassen via webbstjärnan.


Skärgårdsmotiv, sommar 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela