Saltpetersyra

Plugg 4ever?

Publicerad 2012-02-20 21:51:25 i Vardagliga livet,

Tjollahopp!
Idag så skrev jag prov i samhällskunskapen, håller tummarna på att det är MVG så att jag inte sabbar mina chanser för MVG i kursen...

Har kikat på "Shameless" och "Pan Am" och slutligen så har jag skrivit hur många loggböcker som helst, både individuella och grupp. Helt sönderskriven (?) är jag nu... Dessutom så lade jag upp grupploggböckerna på vår kära lilla hemsida!

Sitter och kollar lite klipp från dagens gång, från Big Brother, och känner att jag skulle behöva sätta mig någon timme med miljötekniken nu också. Får se om jag verkligen orkar...


Grönskan i Grekland tar över, 2009

Kommentarer

Postat av: Ireca

Publicerad 2012-02-21 08:26:03

Bra Carro! Nu ser det bättre ut på surfa iaf :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela