Saltpetersyra

One life less

Publicerad 2012-02-07 19:24:25 i Vardagliga livet,

Dagen har bestått av flera lite speciella händelser. Vi började med yoga på morgonen och sedan följde vanliga lektion, men under kemin så lyckades vi tjejer få läraren att gråta av skratt. Haha lyckat! :D

Jag varvade gång med spring från macken efter att jag hoppat av bussen. När jag avverkat halva streckan hör jag en dovt ljud och hör hur något ger ifrån sig en djup utandning. Rådjuret undkom inte bilens motorhuv utan blev påkörd och hade ingen möjlighet att resa på sig då benen troligtvis var brutna, istället så låg den och sprattlade och drog korta flämtande andetag efter luft... Och där gick jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela