Saltpetersyra

Livet leker, men vart försvinner tiden månne tro?

Publicerad 2012-02-02 20:21:49 i Vardagliga livet,

Slapp dag i skolan idag, ibland behövs sådanna dagar också!

Borde egentligen tvätta, plugga, planera o.s.v. blabla bla. Men precis som andra dagar denna vecka så orkar jag inte... Istället rensar jag datorn på diverse bilder och redigerar lite andra roliga bilder. Nöjd med resultatet säger jag bara! :D

Får väl lov till att göra lite riktig nytta snart här tror jag... Dags att rycka upp sig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela