Saltpetersyra

Live To Win

Publicerad 2012-02-06 20:42:48 i Vardagliga livet,

Har handlad lite under den senaste veckan. Ett stycke rödmix-rutig skjorta (riktig höstkänsla!!), leggins och två böcker.

Någon gång i denna vecka kommer jag att gå från halvblind till blind till skarpsynt! Ser fram emot! :D

Har återigen brutit mot snacks-kontraktet. Det går bra så länge jag är hemma, men åker jag till släktingar eller till vänner så är det mycket enkelt att falla för frestelsen! Sist så blev det både pepparkakor, mini-maränger och lantchips med gräddfilssmak. Hm hm... jag drack i alla fall te istället för den erbjudna saften och cidern.

Läser en riktigt inspirerande bok faktiskt, "Live to Win" av Andreas Carlsson, självbiografi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela