Saltpetersyra

Kom-ikapp-dag med blandade resultat

Publicerad 2012-02-23 19:00:01 i Vardagliga livet,

En Kom-ikapp-dag utan särskillt vettig utgång. Inte mycket hände idag i arbetsväg utöver projektarbetet... MEN vi fick våra tårtor idag och jag måste erkänna att de var rent utav supergoda! :D Ofta brukar grädden smaka för mycket och marsipanen ta över, men denna var perfekt uppvägd!! Hehe.

Förresten så fick jag MVG- på samhällskunskapsprovet, riktigt nöjd, men det hade helst fått vara lite högre än ett - ;)

Var supertrött och drog mig hem tidigt för att sätta mig lite vid Minecraft och nu ska jag försöka mig på lite skolarbete...



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela