Saltpetersyra

Hejsan hoppsan!

Publicerad 2012-02-22 19:20:57 i Vardagliga livet,

Ojojoj vilken dag! Vill berätta kort, men jobbigt som jag är så kommer det nog tyvärr inte bli särskillt kort! ;)

Dagen började med sovmorgon, gick kilometern till bussen...som visar sig vara sen. Tar mig till Norrtan och vidare till Tekniska högskolan. Möter upp gänget vid 7eleven och drar vidare till kårhus, medietekniks lilla häng, vidare in på campus och sist en föreläsning, med gud jag vet inte vad för formler. Sannolikhet hit och sannolikhet dit!

Åter i Norrtan och hoppade direkt på Solbackabussen för att ta mig till mamma hos mormor för en väntande Semla. Hoppade av för tidigt och tog en genväg som visade sig vara en senväg... MEN jag köpte smycken! Så jäkla roligt :D Smycken i silver: 2 armband, 1 halslänk, 1 berlock och en ring! Summa av summarum endast 215 kronor!!

Dessutom så lyckades jag prata till mig en förlängd inlämningstid på konsekvensanalysen till miljötekniken. Awesome! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela