Saltpetersyra

Fokus Framtid!

Publicerad 2012-02-28 22:53:17 i Vardagliga livet,

Idag har det hänt mycket må jag säga! Tidigare så har jag mest tagit det lugnt, fått vila ut och allt vad det ingår, men nu är det fullt ös. Tänker inte slösa bort en sekund mer!

Har kommit en bra bit på ena arbetsprovet nu för Grafisk Design och Illustration på Konstfack. Asintressant hur det hela artar sig. Svårt på vissa delar med inspirationen, men jag gör mitt bästa :D

Har också återigen hjälpt Kjell med att skriva CV och att fylla i en ansökan (för övrigt aslång) som fritidspedagog. Och som den 59 åring han är så är väl inte datorkunskapen riktigt på den nivå som krävs för att man i dagens läge behöföver för att kunna ansöka via internet.

Desutom så har jag grundstädat mitt rum idag, så nu är det superfint (sånär som på alla papper som jag spritit ut under kvällen, just för att jag behöver det)

Krabbsoppa , Grekland, 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela