Saltpetersyra

Dags för förändring!

Publicerad 2012-02-01 23:29:57 i Vardagliga livet,

Min mage snudd på skriker och jag har en sådan impuls att bara dra på mig gympaskorna och dra ut och springa (!) Andra gången som jag känner såhär under bara någon vecka. Dags att ta tag i saken! :D Funderar på att i alla fall ta ett varv några gånger i veckan. Hmhm, kanske kan ta en sväng i skogen i helgen med gamle fadern? Hmhm, vi får se.

Nu blire till att sova! Dags att återhämta sig lite, för det är ju faktiskt så underbart att sova! :)

Ser för övrigt fram emot helgen. Ska träffa pappa igen efter ett uppehåll på 1 månad, kika på "Gladiatorerna","Melodifestivalen", avverka plugg och bara äta och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela