Saltpetersyra

Awesomeness

Publicerad 2012-02-13 23:59:52 i Vardagliga livet,

Har pluggat Småföretagande några timmar under dagen och sedan kände jag att det fick räcka.

Har också drabbats av lite bakslag. Skulle anmäla mig till högskoleprovet, men insåg att jag inte skulle ha någon giltig legitimation vid provdagen, så imorgon blir det att rusa runt både till höger och vänster i Norrtan för att försöka ordna något.
Dessutom så kissade någon katt i min säng... igen... KARLSSON (?!) *onda blicken*


<object width="420" height="315"><param name="movie" value="http://www.youtube-nocookie.com/v/OBu1zz6eLuM?version=3&amp;hl=sv_SE&amp;rel=0"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube-nocookie.com/v/OBu1zz6eLuM?version=3&amp;hl=sv_SE&amp;rel=0" type="application/x-shockwave-flash" width="420" height="315" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object>

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela