Saltpetersyra

Pust!

Publicerad 2012-12-02 22:22:00 i Vardagliga livet,

Var på Rodens Öppet Hus igår med Räkan. Där vi möttes av lite blandade reaktioner från lärarna: mållöshet, nyfikenhet och glädje. Hann ner en riktig snabbis på stan med Räkan innan jag och morsan drog för att inhandla skrivare/kopiator/skanner och så passade jag också på att lämna in skittelefefonen på "reparation" igår. Men jag är högst tveksam på att det kommer att hjälpa. Kommer att få vänta 2-3 veckor och sedan ändå ha en taskig telefon i handen... lovar...

Spenderade dagen idag med mys hos mormodern med diverse mostrar m.familjer. Jullunch, julpyssel och fika. Asmysigt. Och jag fick mandeln i gröten! Får se vem jag gifter mig med inom de närmsta 13 månaderna!

Så nu har jag precis mekat klart med nya skrivaren/scannern/kopiatorn som jag kirrade igår. Äntligen är 3-in-1-enheten "fine to go" efter lite om och men. Passade också på att rensa datorn på lite onödiga program och diskdefragmenterar den. Kan nog behövas x-antal sådanna, eller vad säger du Reb?! ;)
 

Kommentarer

Postat av: Reb

Publicerad 2012-12-03 22:59:29

Jo verkligen!! ;) så många tills det går på 5 sekunder :)
Men du, jag trodde att det var 12 månader på ett år xD vad heter den 13:e? :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela