Saltpetersyra

Usch

Publicerad 2012-04-25 23:29:16 i Vardagliga livet,

Hade en av de sämre nätterna på länge inatt... Satan vad vidrigt det var... såhär i efterhand så gillar jag smärtan, för då vet man att man lever och man är så jäkla tacksam för att man inte alltid känner så! Dock så fick jag ju inte riktigt sova ordentligt så det var inte direkt goda förutsättningar för att klara två prov nu under onsdagen :O

OCH blä vad jag har gottat mig idag förresten... Inte bra, inte bra! Stort glas med saft (visserligen hemmagjord), glass, Chokladcrisp och lite godis... *suck

Dags att dra på sig löparskorna och nyttja skogen som faktiskt finns i mängder här ute i Bergshamra!
Spring, spring...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela