Saltpetersyra

Trevlig överraskning

Publicerad 2012-04-15 19:51:49 i Vardagliga livet,

Spenderade som sagt gårdagseftermiddagen i Norrtan. Jag och Rebecca velade lite på Flygis gällande vad vi skulle käka och när vi väl hade bestämt oss så fick vi se en bekant gestalt. Det visade sig att Erica hade jobbat färdigt och det slutade med att hon följde med mig och Reb hem till henne! Och satan vilken god mat vi slängde ihop, dessutom något av det mest ambitiösa som vi gjort, i matväg, tillsammans! Mums! :D Sandra och Bob, ni missade något!

Kalas och mottagningskommitémöte stod på dagens agenda. Trevligt, trevligt!

En barndomskompis och f.d. granne kontaktade mig tidigare idag via Fb (tänk att det kunde dra med sig något sådant gott) Har inte pratat med människan på ungefär 7 år eller vad det kan vara!

Har för övrigt ångest inför mina ansökningar till skolor/utbildningar, vill inte bestämma mig nu! Har en laborationsrapport som jag måste skriva idag också. Hehe, den är redan över 1 vecka försenad! ;) Busigt!
Dessutom så ser jag inte fram emot matteprovet som är på torsdag! Satan, jag måste kirra ett VG på det provet... och matte E kapitel 2 är så svåååååårt!

Allt på en gång... men kör i vind, C'mon bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela