Saltpetersyra

Now u can breathe again

Publicerad 2012-04-05 22:36:17 i Vardagliga livet,

Taggar inför Nationaldagen som ska spenderas med TE09 i Harka! Och för övrigt så dissar jag helt laborationsrapporten som ska vara inne ikväll om en timme ca. Jag orkar bara inte, i stället blir det välförtjänt med sömn, tidigt.

Och den här veckan har varit sjuuuukt händelserik!
Full pump i skolan och en projektredovisning som gick över förväntan tydligen! Så jäkla glad över att det är avklarat efter denna sista stressade vecka. Dessutom invarderade hela klassen Åtellet efter redovisningarna och satt ute i solskenet och mös! Hihi :D

Nu närmast så ser jag fram emot lördagen nere på sommarstället med min familj, farmor och faster m. fam + svärmor och svärfar.

Kommentarer

Postat av: kråkan

Publicerad 2012-04-13 20:48:06

ASSÅ!! Dags att uppdatera nu!!

Postat av: Ireca

Publicerad 2012-04-14 11:21:29

Dags att blogga nu va?!??!?!?!?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela