Saltpetersyra

Earth hours?

Publicerad 2012-04-14 15:22:28 i Vardagliga livet,

Gör mig i ordning för att dra in till Norrtan och träffa Kråkan och kanske Snigeln, men det är inte lätt att göra sig i ordning när strömmen hela tiden försvinner!! Har försökt få saker gjora idag, men det sket sig även det alltså... Hoppas att jag hinner fixa någon liten lunch nu innan strömmen försvinner igen, håller tummarna!

Får se vad det blir för smaskens till middag innan jag sticker hem ikväll för att ordna inför mors 53 årsdag! :D Och lilla jag har inga presenter... oopsie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela