Saltpetersyra

Club 12

Publicerad 2012-04-29 21:07:25 i Vardagliga livet,

Gårdagens lilla utflykt var helt klart bättre än den senaste på Mobergs. Där var det nämligen INTE roligt, hade mest hemlängtan och spanade frekvent på klockan tills mamma skulle hämta mig...

Igår var det annorlunda! Fräsch lokal, trevligt sällskap, trevliga nya människor, samt lite alkohol. Jag dansade t.o.m. om än inte vackert (a) När klockan slutligen var dags att gå så hade jag faktiskt kunna tänkt mig att stanna till stängning, men broder väntade utanför så det var bara att vara duktig och gå ut. Fast han fick visst vänta 20 minuter trots allt, oopsie, elaka lilla mig!!

Dock så fanns det en del missar som drog ner helhetsomdömet. Alltför få toaletter och musik på alltför hög volym som skrålade ut ur högtalarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela