Saltpetersyra

Kommentarer

Postat av: Kråkan

Publicerad 2012-04-16 18:34:32

Hörru! Det är Copyright på den där filmen! :P

Ska du inte länka din blogg på facebook? :)

Postat av: Erica

Publicerad 2012-04-16 21:40:15

Men Carro! På en måndag... nej nej, här ska vi vara nyttiga!

Postat av: The Supervisor

Publicerad 2012-04-16 22:02:57

Stolt gottegris! Haha, nejdå! Det var bara en svag stund av sötsug, kan dock erkänna att jag tryckte i mig hela satsen chokladcrisp själv. Det var faktiskt inget vidare...



Haha Copyright! Det är ju delvis jag som har gjort den, jag har alla rättigheter att använda den (tror jag) ;)



Ingen länkning till Fb här tack! :P

Postat av: kråkan

Publicerad 2012-04-17 17:00:34

Meh, tvärtom! Skriv på facebook att du har en blogg! Inte här att du har facebook xD

Postat av: The Supervisor

Publicerad 2012-04-17 17:08:59

Haha, var ju det jag menade! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela