Saltpetersyra

Modellkyrkogården

Publicerad 2011-09-06 17:29:58 i Vardagliga livet,

Har äntligen blvit klar med mitt kartongmodellhus! Riktigt kul har det varit och min handledare+ han som hyr kontorsplats är mäkta imponerade! Då blir man glad, och jag hoppas att kunden som får den blir minst lika glad och nöjd med den!


Kastar in en bild på Mats, min handledares, modellkyrkogård också. En sorglig syn, det är alla de modeller som aldrig har fått komma ut i världen och som aldrig kommer att få träffa sina föräldrar (kunderna) De modeller som har lämnats åt sitt öde att så småningom falla ihop till en hög med pappersmassa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela