Saltpetersyra

Inställd buss

Publicerad 2011-09-13 21:46:26 i Vardagliga livet,

En dag med sex lektioner slutar aldrig bra.
Dagen kändes overkligt lång. Fysik, engelska, kemi, svenska, småföretagande och till sist matte. Har efter två dagar, utöver de fem uppgifterna från APU'n, ett utsatt metteprovsdatum, småföretagandeläxa och en Kafkaanalys.
Efter att ha fått sluta 30 minuter tidigare från lektionen för att hinna med bussen (engångsförteelse) så går jag ner till bussen som ska avgå 16.22 Väntar i 20 minuter och får sedan reda på av en Nobinaarbetare att bussen är försenad, men kommer att avgå. Ytterligare minuter avläggs i väntan och sedan får vi veta att bussen är inställd p.g.a. att den inte lämnat Åkersberga över huvud taget... 

Väl hemma så har jag, förutom att titta på IDOL, tränat på svåra ord på en hel drös med olika sätt! Bland annat i ett spel som kallas ordkaos. Jag ska bli ordmästare, det är mitt nya mål!!! Superkul :D Allt inför högskoleprovet som jag ska göra senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela