Saltpetersyra

Grubbel

Publicerad 2011-09-28 20:04:07 i Vardagliga livet,

Varför särbehandlas jag gentemot mina bröder. Varför ska jag bära all tyngd på mina axlar och hela tiden behöva lägga på mer? Varför ska jag alltid vara den som alltid hjälper till och är snäll och from.

Jag får inte protestera, jag får inte ställa mig emot. Jag ska bara vara tyst och nicka som en nickedocka. Jag är tydligen sur, snoppig, avvisande, otrevlig och allt vad jag är, hela tiden. Aldrig gör jag rätt och alltid får jag kritik. Dessutom så är jag tydligen en dålig förebild också. Man känner sig så himla uppskattad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela