Saltpetersyra

Första skoldagen

Publicerad 2011-09-12 19:28:52 i Vardagliga livet,

Efter tre veckors praktik och ½ veckas projektarbete så har skolan återigen börjat för en ny termin. Vet inte om man ska skratta eller gråta...
I alla fall så mjukstartade dagen. Var inne i Norrtan vid 08.50 och stack hem till farmor nere på stan. Väl där så pratade jag och farmor lite innan vi gick iväg till Cervera, Åhléns och Kryddan. Sedan stack jag upp till skolan för att äta och efter att haft studiebesök nere i Socitetsparken från 15.00-16.00 så stack jag upp till H&M för att spendera lite pengar på ett par byxor och en kofta. Sedan stack jag åter hem till farmor för lite smarrig mat.
När jag väl satte mig på bussen vid 18.35 så var jag helt slut. Vet inte vad som hände.

Just det! Biobesöket som egentligen var planerat för idag blev inställd då min engelskalärare inte hade de biljetter som hon trodde att hon hade... Surt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela