Saltpetersyra

Födelsedag

Publicerad 2011-09-05 20:00:51 i Vardagliga livet,

Ja, nu är man 18 år! Släkten var över i lördags och firade oss. En massa hembakat, i form av drömrulltårta, kanelbullar, hallongrottor, chokladrutor, äppelkaka och tårta blidde det. Och oj, vilka fina presenter man fick. När mormor kom så hade de med sig tre stora påsar från Cervera. En mindre julafton blev det ;) Supermysigt. Fick även lite pengar och en kudde! Påkostat var det i alla fall :O


Är inne på sista veckan på min APU nu. Lite sorgligt att behöva börja skolan igen. Det har varit skönt att jobba på riktigt med diverse saker. Mitt kartong-modellhus är snart klar förresten. I morgon säts den sista biten på plats, skorstenen! Ska ladda upp bilder på huset sedan. Tyvärr så får jag inte behålla modellen då den är kundens, men sånt är livet. Jag tror faktisktatt jag har hittat en hobby här. Kommer nog att knepa på sådant hemma sedan! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela