Saltpetersyra

Bokfrossa

Publicerad 2011-09-22 23:29:41 i Vardagliga livet,

Ny vecka och nytt slit! Hade fotografering i måndags och efter att ha virrat ett tag så fick vi reda på att det var borta i Byggs lokaler i Färsna som vi skulle ha skolfotot. Så ca 5 minuter försenade anlände vi tjejer dit i Sandras bil. Superkul att hon klarade uppkörningen! :D

Mina 5 böcker som jag beställde förra veckan från Ginza anlände i tisdags, och redan samma kväll så hade jag läst ut en av dessa. Busigt, jag vet! :P Dagen efter, alltså i går, så läste jag ut ytterligare en på eftermiddagen och hann även läsa ytterligare en frammåt kvällen.
Och sedan idag läste jag ut den och började på den sista av dessa böcker.
Så alltså, av dessa 300 kronor som jag lade ut på böckerna, så har jag redan hunnit beta av 4 av 5 böcker. Det är illa, visserligen så är de inte superlånga. Ligger på runt 320 sidor allihop.

Borde egentligen ha jobbat matte istället för att läsa dessa 3 dagar, men vad fan jag avancerade 10 sidor på en lektion i tisdags, och det i matte D! Visserligen gjorde jag bara a-uppgifterna då (som de flesta andra i klassen) Eftersom vi gjorde kapitlet innan sommarlovet och det sedan blev bestämt att provet skulle skrivas efter lovet med endast 1 ½ veckors repetition så blir det svårt att hinna räkna om hela kapitlet (eftersom man glömt allt under sommarlovet) med båda A,B och C-uppgifter. Det går bara inte! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela