Saltpetersyra

Svampjakt

Publicerad 2011-10-09 18:57:11 i Vardagliga livet,

Var ute i svampskogen idag i 3 h, jag och min broder!
Vi hittade svamp så att vi kunde fylla två hela påsar, hur mycket som helst. Jättemysigt var det, tills vi kom hem då blev vi tvugna att rensa den också :s


Jag har också experimenterat med olika frisyrer. Funderar på att variera mig litet mer än tidigare då jag "bara" har haft i fläta. Nu ska jag ha lite olika knutar tänkte jag, funderar även på att klippa mig. Då mitt hår i nuvarande långa längd är extremt bökigt att göra knutar utav! :O

Sist, men absolut inte minst, är att mina fina långa naglar numera är avklippta!!! :( Bröt av lillfingernageln när jag skulle mana in kattungarna in i huset... Så jag kapade av alla till samma korta längd...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela