Saltpetersyra

Studentmössa!!

Publicerad 2011-10-04 20:34:17 i Vardagliga livet,

Riktigt jobbig dag idag!

Sov endast 7 h i natt. Då jag satt uppe och jag jobbade med min Företagsformuppgift i går kväll, som jag inte vet exakt hur länge jag satt uppe med. Många timmar blidde det. Sedan klämde jag in en dusch i mitt pressade måndagsschema också. Skrev fyra sidor, men var inte alls så nöjd som jag hade kunnat bli. Jag hade kunnat gjort det till en stor och välarbetad uppgift, men nu skulle vi bara ha en liten diskussion om vilka former som man tycker är bäst... överarbetade trots allt uppgiften lite.

Dagen blev inte bättre av att den var totalt späckad med lektioner, 6 lektioner med endast totalt 70 minuters rast fördelat mellan 5 tillfällen, alltså var medelvärdet för varje rast nästan 15 minuter (inklusive lunchrasten). Inga större tillfällen för kort med pokerligan menar jag!

Väl hemma så kollade jag på "Friends with Benefits" och passade på att beställa Min Studentmössa. Super! Blidde Rodenpaketet med mössmodellen Brilliant, Brodyr fram, Sverigefoder, Brodyr bak, Metallkokard, Programstrimma,  Programpin och vitt mössöverdrag. Hade jag tagit samma grejer och "handplockat" dom utanför paketet så hade det kostat nästan 150 kronor mer, man får ju inte vara dum ;) Tabbe hos företaget säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela