Saltpetersyra

Pluggar galet

Publicerad 2011-10-18 23:35:42 i Vardagliga livet,

Återigen är det plugg.
Jag skulle vilja påsta att ca 80% av mitt liv just nu består av skolan och alla jäkla läxor, redovisningar och prov. Resterande 20% är sömn, matintag m.m. Katastrofalt säger jag bara! Huvudsaken är i alla fall att allt slit så småningom resulterar i något vettigt, men det tror jag faktiskt att det kommer att göra! Vår SYV pratade med oss om behörighet, meritpoäng och allt vad det heter och jag ligger nog rätt så bra till poängmässigt! Sedan blire Högskoleprov nästa helg! :) Taggad!
Nu ska jag ta lite välförtjänt vila, i en sisådär 7 h (!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela