Saltpetersyra

Norrtäljemarknad med vänner

Publicerad 2011-10-05 21:54:00 i Vardagliga livet,

Dagen var full med toppar och dalar.
Första lektionen var typ inställd. Vi skulle ha fortsatt med våra grupparbeten gällande Engelsk litteraturhistoria, men utan lärare så spårar det gärna och nästan hela klassen hade sovmorgon, utom jag eftersom det inte finns några andra bra bussar att ta.
Sedan var det en mycket intressent samhällskunskapslektion. 2:a delen på hur Europakartan har ändrats under alla år.
Sedan efter Kemin så fick jag tillbaka mitt 2:a prov i matte och tänka sig, jag fick VG!!! Jättenöjd verkligen:) Miljökunskapen på eftermiddagen fick tillbringas på valfri plats, men eftersom jag skulle möta upp några kompisar vid 16.30 så blev det som så att jag ensam stannade i skolan och jobbade...

Challe, Isa och jag stack sedan ner på stan för att besöka den årliga marknaden. Köpte en grillad korv och fick även med mig 4 remmar hem! Dessa skars i lagom stora bitar och dessa har jag knarkat sönder. Dock så åt jag nog lite väl mycket tyvärr. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela