Saltpetersyra

Golv= temporär papperssamlare atm

Publicerad 2011-10-12 20:38:46 i Vardagliga livet,

Marriage is the number one cause for divorce.

Var hos Handelsbanken i måndags innan skolan! Riktigt spännande, fixade bankkort och allt vad det innebär. Innan jag gick upp till skolan för att äta så han jag även in på Nordea, hem till farmor och till Specsavers.
Efter skolan så blev det en snabb visit på stan med Anki, en person som jag inte träffat på jag vet inte hur länge!! :O Trevligt hade vi, och väl hemma så plockade jag i ordning i rummet och pluggade till sent på kvällen med Miljökvalitetsmålen, i Miljötekniken.

I tisdags så var min första dag av min förkylning... Ont i huvudet, varm och kall vartannat och allmänt yr. Trotsade detta och gick till skolan ändå. Jobbigt att missa dagar, vill inte ha en massa rester. Rester som jag i så fall måste pressa in i mitt redan fyllda schema!
När jag kom hem så låg mitt Visakort som en liten julklapp, inslagen i ett kuvert. Wiie. Sedan blev det en nattsömn med halsduk, tjocka mjukisbyxor, två filtar, täcke och en katt som värmde. Ändå frös jag.

Idag fick jag en dödskalle och en stjärna av min samhällskunskapslärare, Henning, i namnlistan för min klass. Dödskallen för att jag fortsatte prata efter att Henning försökte få klassen att fokusera på honom. Hihi, busigt av mig. Och sedan fick jag en stjärna för min reaktion när en i klassen sade (på skämt) att kvinnorna hör hemma i köket, eller något i den stilen(?)
Sista lektionen var värdelös och hela dagen så har jag bara snorat. Hemma har jag bara kelpat runt lite. Har fortsatt att snora och har haft ont i huvudet...

PS. Du är inte ensam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela