Saltpetersyra

Knasdag

Publicerad 2011-10-06 22:11:33 i Vardagliga livet,

Dagen idag har jag kämpat mig igenom. Jobbig på många sätt.

Matten gick väl sisådär skulle jag vilja säga. Jag kom ju framåt, men konstiga uppgifter är det alltså!
Fysiken jobbades det inte mycket på, vi fick se bildspel från våra många utflykter med lärarens Viksbåtar och sedan en genomgång på tavlan av ett tal för att sedan sluta
Efter lunchen han vi med nästan en hel omgång hjärter för att sedan ha svenska och bli introducerade inför Nationella provet i Svenska B. En stor tyngd släppte från mina axlar då läraren berättade att muntliga inte ska göras riktigt i helklass utan i något mindra grupper! Yippie!
Sedan blev det projektarbete där två av gruppmedlemmarna valde att utebli från lektionen. Istället så jobbade jag och Bobban vidare med allt som rör den marknadsundersökning som ska göras. 203 stycken av Rodengymnasiets- och Häverögymnasiets personal ska få möjlighet att delta. Några lär ju alltid nappa, och ingen kan inte säga att vi inte har försökt att få tag på deltagare!

Väl hemma vid 17.00 så käkade jag remmar och kollade på tv. Mina skolfoton bestämde sig för att leta sig hem till mig. De blev helt ok. Resten av kvällen så har jag skrivit grupploggbok, finjusterat min grupps marknadsundersökningsfrågor, plockat i ordning i rummet och bara kelpat runt lite.

Något jag vill ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela