Saltpetersyra

Finding neverland

Publicerad 2011-10-03 19:33:10 i Vardagliga livet,

Spenderad helgen hos min käre farsgubbe. Vi började slakta kalkonerna på lördagen och sedan stack jag in till huvudstaden med nästan hela pokerligan! Superkul och jag kom hem med ett par snygga vinterskor! Woho :)

Söndagen spenderade jag framför datorn hela dagen, var tvungen att skriva analys av Franz Kafkas bok, Förvandlingen. Det var inte direkt någon sagd längd på hur lång analysen skulle vara, men min svenskalärare hade någon gång nämt siffran två. Hihi, min analys blev 5 ½ sidor och enligt mig så är den grym! Skitnöjd, hoppas bara inte att betyget blir sänkt på grund av dess längd :O

Idag så hade jag sovmorgon till 09.00 och var inne i skolan vid 11.00 för att käka lite äcklig skolmat... Sedan blidde det Teknik och företagende (zzznark) och efter det blidde det Konstruktion B, och fortsatt arbete med vårt grupparbete, kombinerat med Bild och Form. Vi gjorde inte mycket. Hämtade en ca 90 år gammal bok från Bibblan och så ritade jag på Norrteljes gamla varmbadhus fasader.

När jag kom hem så bänkade jag mig framför tv'n och kollade på Finding Neverland. Mysig film! 

Nu blir det plugg igen resten av kvällen och sedan måste jag duscha! :s

Nästa vecka ska jag till banken med min moder för att skaffa kort och konto och allt vad det innebär! Spännande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela