Saltpetersyra

Städdags

Publicerad 2011-11-30 22:08:55 i Vardagliga livet,

Inget plugg blev det idag, men lika glad är jag för det! ;)

Redovisningen på Miljötekniken gick super, jag läste innantill, men inehållet var bra!
Kom hem i relativt bra tid och passade på att kolla på senaste Glee avsnittet innan maten.

Sedan har jag mest städat rummet (Storstädning!!) och bäddat om sängen med madrass och allt (som jag inte orkade igår) Kelparna kommer nämligen över hit på fredag och gibbar cards! Se upp säger jag bara, då blire röj i byn! ;P




Vår grymma poster som ska vara med på Öppet hus på lördag. Besök gärna vår fina hemsida!


Någonting jag sett fram emot: Läggdags i en vettig tid! Awesome :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela