Saltpetersyra

Oppdatering!

Publicerad 2011-11-06 20:30:00 i Vardagliga livet,

Tänkte att det var dags för lite generell uppdatering (eller hur Räkan ;)) Så här kommer lite kortfattat vad jag gjort under mitt lov! Superintressant jag vet ;P

Första dagen så tog jag det bara lugnt, uppdaterade mig med x antal olika serier och gibbade lite. I tisdags åkte jag iväg till Anki i Norrtan och kollade på hennes nya hus! Riktigt fräscht var det! :D Sedan på onsdagen så åkte jag till farsgubben och passade på att baka en fin liten randig sockerkaka med stelnad ringlad blockchoklad ovanpå. Fryst tallrik är tricket ;) Kakan blev väl inte helt perfekt, men smaken var det inte fel på, några försök till så blire bra!


På torsdagen stod jag ensam i 1 ½ h och tilllagade Potatis och purjolökssoppa med jordärtskockor och sedan när resten av familjen kom hem vid 20.00 nej då var det ingen som skulle äta av min fina soppa :/ Nej för då hade de redan ätit hos farmor i Norrtan. Jävligt trevligt var det alltså, ansträngde mig helt i onödan....

I fredags hände inte mycket mer än att jag åkte till morsan och åt äckliga chips. 

I alla fall så hade jag fullt upp i går! Efter att ha gått till macken för att ta 621:an så var jag inne i Norrtan vid 11.00 och gick till Flygfältet för att städa med Kråkan på hennes pappas jobb. Detta tog 4 h och var faktiskt relativt kul :P Sedan gick vi hem till Kråkan för att strax efter till Coop. På Coop handlade vi och sedan gick vi hem till Bobban vid fängelset för att ha en Pokerligakväll!! Där var jag i ca 3 h och käkade och spelade lite Gh för att sedan ned till busstationen vid 20.00 och slutligen vara tvungen att från macken och hem... Snacka om mycket motion på en hel dag, flängde runt i hela jäkla Norrtan! En stegräknare hade inte suttit fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela