Saltpetersyra

Kattkiss igen...-uääkk

Publicerad 2011-11-26 16:34:50 i Vardagliga livet,

Vaknade 07.30. Vilket var alldeles för tidigt, efter att ha gått och lagt sig vid 03.00.
Går inte lite i detalj nu. Ryggen oh tröjan var alldeles genomblöt och det luktade fränt. Jag reste mig upp och insåg...Jo, att mitt kattskrälle hade pissat (på samma ställe som sist) och även på mig. Riktigt jävla fräscht alltså! Sprang ner till duchen och tog en ångande jävla dusch.

Vidrigt!!! Inget mer innesovande på natten för hennes del hädanefter!
Haha vet inte hur jävla intressant det var att läsa, men nu vet du! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela