Saltpetersyra

Då vare dags igen...

Publicerad 2011-11-06 20:44:17 i Vardagliga livet,

Har spenderat stora delar av dagen i sängen, mådde pyton och var sjukt trött... vilket kan bero på att jag vaknade 2 gånger i natt och låg vaken extremt länge... Var tyvärr tvungen att knapra på en alvedon, gillar't inte.

Läste lite ur "Illusionisten" i alla fall och resten av dagen så har jag väl inte gjort så mycket. Suttit vid datorn och kollat på "Så mycket bättre" och bara surfat runt lite. Måste strax sätta mig ner och plugga (om jag orkar) inför provet på tisdag också :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela