Saltpetersyra

Äntligen!!! Kattkiss också!

Publicerad 2011-11-17 17:37:10 i Vardagliga livet,

Äntligen lite ny musik från Mumford and Sons!!! Älskar't!
Skrev Nationellt prov idag i ca 4 timmar... gick väl ok skulle jag tro. Sedan blev det projektarbete med kelparna! Vi jobbade väl på relativt så bra. Följ länken för att se resultatet! :D
Jag gick lite tidigare för att hinna med 16.22 bussen hem. Hihi busigt. Då sprang jag in på ICA och köpte ingredienser inför kvällens två drömtårtebak!

Och just som jag skriver detta ja, då satte sig Karlsson och pissade i min säng. Jävla kattskrälle säger jag bara!!! Visst är hon halt och har ont, men hon kan fan inte sätta sig och pissa i min säng!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela