Saltpetersyra

Time to grow up

Publicerad 2011-05-29 18:47:25 i Vardagliga livet,

Det är mycket på tapeten just nu. Vette fan om jag orkar detta verligen..
På 1½ vecka måste jag hitta en APU plats i Norrtälje, med inriktning Design/Arktiektur. Problemet är att det knappt är någon arkitektbyrå som har hemsida eller mailadresser etc. Därför måste jag vara vuxen och ringa runt till alla om de erbjuder någon APU-plats.

Och läxor har jag fortfarande kvar, de är inte avklarade än. Så slappna av kan jag inte göra än.

Ska ta och spendera lite pengar igen, lite böcker och kläder ska beställas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela