Saltpetersyra

My Precious!

Publicerad 2011-05-26 20:09:06 i Vardagliga livet,

Känner ett starkt begär för att köpa lite nya ringar från Edblad & Co. Två stycken tror jag att jag ska slå till på, men att lägga ut 800:- på två ringar känns jäkligt lyxigt för att vara en student utan sommarjobb. Hm, dock har jag ju mina kära sparade pengar. Dock känns det ändå inte riktigt rätt. Får se vad som händer när man fyller år då kanske :P

Den roséguldspläterade och den i mitten med genombrutna bokstäver skulle sitta jäkligt fint. Bokstavligen ;)
Har sedan tidigare på högerhanden en guldring (tänkte därför matcha med den roséguldpläterade) och sedan har jag dessa två i rostfitt på vänsterhanden: (och då den med genombrutna bokstäver också)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela