Saltpetersyra

Tandställningen är puts väck!

Publicerad 2011-05-15 20:15:05 i Vardagliga livet,

Tandställningen är ute sedan en tid tillbaka! Grymt trevligt, så underbart att nu kunna borsta framsidan på tänderna utan att riskera att fastna i ett fäste med tandbortsthuvudet. Dock så har jag fått trådar på insidorna av både över- och underkäke och även en skena att ha i på nätterna. Men, snyggt är det iaf :)

Melodifestivalen är över och jag måste säga att jag absolut inte har något emot låten som vann årets upplaga, tvärtom. Jag tillochmed tyckte att den var bra! Jag är glad att Sverige kom på en sådan hög pallplats, även fast jag inte var överlycklig över låten som representerade oss.

Har shoppat loss nu tidigare i veckan. Nästan 1000:- fattigare blidde jag. Byxor, cardigan, och tröjor är en liten del av allt :D

En gyminstruktion är även bokad för torsdag denna vecka, spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela