Saltpetersyra

Music maestro

Publicerad 2011-01-24 20:22:33 i Vardagliga livet,

Har lite smått med panik just nu. Så jädra mycket på g, som vanligt. Är det inte skola med prov och allt som ingår, så är det CV- skrivande, jobbsökande och öppet hus på skolan. Jag pallar inte detta, jag är ingen stresstålig människa. Jag klarar av det, men innerst inne så mår jag pyton av det... Ska i alla fall unna mig att köpa lite ny nice musik åt mig. My Chemical Romance senaste skapelse, 30 Seconds to Mars och Panic! At The Disco! Kommer att bli skitnice, och självklart köper jag dessa tre på Ginza!
Läste förresten häromdagen att min tidigare dagliga dregel-hunk Frank Iero från My chemical Romance väntar tvillingar med sin fru Jamia Nestor. Grattis till dem! Som vilken annan tonåring som helst hade man sina galna fantasier om att träffa sin "Idol" (Vet knappt vad det innebär. Idol är ett sådant konstigt uttryck)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela