Saltpetersyra

Dr. Denim

Publicerad 2011-01-16 21:50:37 i Vardagliga livet,

Jag förstår seriöst inte varför tiden går så jäkla fort. Hade precis fått helg och så vips så är den förbi och skolan börjar igen. Skoltrött? Snart kanske.
Firade i alla fall farmor nu i helgen, fyllde hela 77 år. Släktmiddag hos henne i Norrtälje. En digital fotoram fick hon av pappa+ vi barn. Pappsen skjutsade sedan hem oss till mamma där jag gick och lade mig på en gång (22.00 på en lördag!!) Hade tänkt vara en duktig ficka och stiga upp i ottan på söndagen sedan, men gissa vem som inte hörde ett enda av mina 3 larm?! Vaknade i alla fall vid 09.00 och gjorde mig i ordning. Kollade sedan när ena broderna spelade CoD-Black Ops, ett grymt nice spel! Spelade sedan lite Sims 3 (tjej som man är, hihi) Efter lunchen blidde det fika och sedan laborationrapports skrivande, angående gelelektrofores.
Funderar starkt på att beställa minst ett par av följande chinos. Grymt snygga, och jag skulle behöva lite nya byxor. Är dock lite tveksam till om de verkligen skulle passa på mig, med mina lite kortare ben. Men, men det är ju ångerrätt, så vem vet. Kanske beställer jag ett par på prov :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela