Saltpetersyra

Flickan och Kråkan

Publicerad 2011-12-15 20:17:18 i Vardagliga livet,

Skrev prov i miljöteknik igår. Haha, tycker synd om läraren som ska rätta. Skrev nämligen 10 sidor! Hihi! Hoppas att det iaf går bättre på det provet, än vad det gjorde på senaste matteprovet som jag fick IG på! :O Tänk att även jag kan skriva IG, efter tre år i gymnasiet. :s

Har börjat knarka på serier. Inget vidare. Har börjat följa "Paradox" Som är en riktigt bra serie för övrigt, går i svt på fredagar om jag inte missminner mig. Har som sagt också börjat följa "The Vampire Diaries" En serie som är bättre på tv än i bokform faktiskt! Smärtar mig att säga det, men det är sanningen. Kanske borde jag ge de första böckerna en chans till, men de är så töntiga så jag vet inte om jag vill läsa dem en gång till...

Ska sätta mig och plugga inför Kemiprovet som är i morgon. Ska ge mitt allra bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela