Saltpetersyra

Tillbaka i kråkboet

Publicerad 2011-12-27 22:09:58 i Vardagliga livet,

Åter hemma efter att ha flängt runt under några dagar.
Kikar på "The X Factor 2011" Grymt, och mycket intressantare än American idol!

Sticker in till Norrtan i morgon för att shoppa lite, hoppas att jag inte gör av med alltför mycket pengar bara ;)

Och och...min tandställning är återigen paj... Har ledsnat något enormt på den äckliga tråden nu. Tidigare när jag hade alla mina andra tandställningar så gick de aldrig sönder, men nu nör jag ska föreställa färdigjusterad, allt klappart och klart, så blir det strul med skiten. Orkar inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela