Saltpetersyra

Taggelitagg

Publicerad 2011-12-07 17:59:56 i Vardagliga livet,

Igår hände inte mycket efter att jag kom hem från skolan. Slutade tidigt och hade all tid i världen att plugga... men vad gjorde jag inte istället? Serier!!! Hart of Dixie, Pan Am, 2 Broke Girls och de tre första avsnitten av Värsta Pojkvän Akademin.

Taggar inför shopping i morgon efter projekttillfället! Måste till banken och fixa med utbetalning, kolla om en viss tröja finns på H&M i Norrtan och glutta på Edbergs Outlet och kanske köpa några ringar. Det blir grymt!!


Idag när jag kom hem blidde det lite The New Girl, Glee och Värsta Pojkväns Akademin.
Mamma är på IKEA med Fia och jag hoppas att de kommer hem med något roligt till mig! Hoppas, hoppas!

Ska nu skriva på Religionsredovisningen som är till i morgon, kolla igenom min APU-rappport inför kompletteringen i morgon och skriva laborationsrapport...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela