Saltpetersyra

Strömavbrott, eller kanske bara...mörk materia (?!)

Publicerad 2011-12-01 22:12:53 i Vardagliga livet,

Kom-ikapp-dag! Gjorde inte mycket dock... :s

Hoppade av bussen och det var... becksvart. Reflekterade inte mer över det utan svor bara över att jag varken hade någon ficklama eller reflex. Jag kom på mig själv med att tycka att det trots allt var  rätt så mysigt att gå längs en gata utan att se ett jota, att få fumla i det stora.
Sedan får jag förklaringen till mörkret. P.g.a. strömavbrottet som hade pågått i 30 min så fungerade inte gatubelysningen på gatorna hem. Haha fail av mig att inte märka att gatubelysningen inte fungerade, utan trodde istället att allt var som det brukade!

Har faktiskt inte kollat på några serier idag, även fast jag faktiskt kollade upp om det inte fanns några nya avsnitt. I stället så har jag...  men vänta lite förresten! Jag kollade på "Allt för Sverige" Då har jag visste kollat på en serie... Det suger ju!!! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela